vrijdag 30 november 2007

3 Dagen gecanceld...

Helaas is het nu zo dat ik al 3 dagen geannuleerd ben. Woensdag zou ik eigenlijk mijn S28 vliegen. Dat is een navigatie solo van 3 uur. Jammer genoeg was het vliegtuig een uur te laat terug, waardoor ik niet genoeg tijd had om voor zonsondergang terug te zijn. In principe mogen we nog tot een half uur na zonsondergang doorvliegen, maar zelfs dat zou ik niet meer redden. Helaas het was niet anders. Ik was wel behoorlijk sjaggie omdat ik wel een paar uur aan mijn planning heb zitten rekenen.
Donderdag kwam ik ruim op tijd op school en na een uur de winden en vliegtuigprestaties uitrekenen wilde ik de sleutel ophalen. Helaas bleek het vliegtuig defect en was er geen ander vliegtuig beschikbaar. Weer naar huis dus... :-(
Vandaag kwam er helaas slecht weer binnenwaaien vanuit de Golf van Mexico en kon ik niet weg vanwege de wind en de laaghangende bewolking. We zijn uiteindelijk maar naar de bios gegaan om Hitman te kijken. Daarna ben ik alleen nog even naar de Superstition Springs Mall geweest om 2 truien te kopen.

Geen opmerkingen: